Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 2019

Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 2019
31.03.2019

Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 88

  • 1. Parça

Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle

Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izlemeniz için hazır.

Özet:Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izlemeniz için hazır.
Etiketler:
En Popüler Yorumlar (2)
demiş ki;Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok.
31.08.2019-2020-2020 - 02:08
demiş ki;Ya bu nurgul yesilcay ne kadar amele gorunuslu bir kadindir rolu iyi ornrk fedekar bir anne olmasina ragmen gicik oluyirum hafif mesrep gorunusune . Ote yandan dilara kotu cadi bir anne rolu ama oyuncunun durusu asil aselet akiyor rolune hayran olmamak elde degil;)
31.08.2019-2020-2020 - 19:19
Diğer Yorumlar (80)
demiş ki;Herkese selam. BERRAN’cım Atatürk’ün bu hikayesini bilmiyordum, sayende öğrendim teşekkürler. Can Yücel yazına gelince: onun yazıları beni çok nadir hayal kırıklığına uğratır, bu da uğratmadı tabii ki, teşekkürler. Başlamışken bana fragman bölümünde yazdığın güzel sözlere de teşekkür edeyim. Konuyu benim gayrelerim olarak sınırlamadan, insanların küçük şeylerle uğraşması konusunda bir kaç söz söylemek istiyorum. Oralarda 15 çeşitli ülkeden gelmiş gencecik, idealist ve sevgi dolu gençlerle, zor şartlar altında çalışırken ve insanların yaşadıkları sefalet ve acılara şahit olurken bambaşka bir alemde hissediyor insan kendini . O anlarda, aksini bidiğim halde, artık senin tabirinle incir çekirdeğini doldurmıyan şeylere üzülmiyeceğim diye söz verdim kendime bilmem kaçıncı defa. Buradaki hayatıma döndüm, daha aradan iki gün geçmeden Türkiye’den babaannemin bağından seneler önce getirip bahçemize ektiğimiz sırf Denizli ‘de yetişen üzüm asmamızın kurumasına o kadar üzüldüm ki baktım ağlıyorum. Yani arkadaşım, insanlar için ne önemli ne önemsiz mekan, yaşam tarzı ve içinde bulunduğu duruma göre oluşuyor. Einstein formülüyle anlatırsak: herşey relatif. Buna rağmen hakikaten aşırı durumlar var senin örneğinde olduğu gibi. Hem bu yazdıklarına hemde ülkemizde her geçen gün, her alanda bir lumpenleşme görmek insanı üzüyor. Burada senin HÜLYA’cımla ilgili sorunu da cevaplandırayım: Hülya’yla ara sıra telefonla görüşüyoruz ama bu görüşmelerimiz sırasında dizi veya yorum konusundan çok geçmişten ve şimdiki yaşantımızdan bahsediyoruz. Taa başlarda bir kaç diziye baktığından ve bütün yorumları okuduğundan bahsetmişti ama yorum yazıp yazmadığından bahsetmedi ve bende sormadım. Sadece bizimle birlikte “Kırgın Çiçekler”e yazmak istediğini söyledi ama sonra malum sebeplerden vazgeçti. Hatırladığım kadarıyla GK’ya bakıyor. Dediğim gibi cidden dizi ve yorum konusunda hemen hiç konuşmuyoruz. Bu akşam benden bu kadar olsun. Şimdi LaLem’cim (senden önce ona yazdım) cetveli yine eline almış sana mı yoksa ona mı uzun yazdım diye ölçüp duruyordur, aman bir tatsızlık çıkmasın ;)) Kocaman öptüm.
15.09.2019-2020-2020 - 23:02
demiş ki;Herkese selam.., SELIN'cim yanitina tesekkürler:-) Ayni benim tahmin ettigin gibi; Idealist Oglu$unuzla birz daha fazla beraber olabilmek ve insanliga yardim etnin kenarindan ucundan tutup corbada benim tuzum olsun a "selbstzweck" ide dahil edince cikan tablodan hersey anlasiliyor. Yalniz sunu yazmadan gecemeyecegim.Senin bu gayretlerinin yaninda insanlarin ne kadar "kücük seylerle ugrastigini ve incir cekirdegi bile doldurmayan konularla hasir nesir olduklarini gördükce cok yadirgiyorum :-((( Hele Magazin haberleri , sacma sapan dedikodular veya instgram olaylari vesaire. Bundan sonra ölcüm senin ugrasin!!!!!!!Sana tekrar basarilar Tanri ve melekler sizi korusun.Amin....Can Dündar hakk. biraz elestirine üzülmedim. O zaten tipik CAN DÜNDAR oldugundan...Yani bir yerde "aykiri" eben..Bugün YENI bölüm basliyor. Dilerim huzurlu ve keyifle izlenir ve yorum yapilir.Haaa..bu arada kac kez yazacaktim hep unuttum.HÜLYA nerelerde??Yoksa nikinimi degistirdi?? KOLEJli hemsehrime selam ve sevgiler.Senide kucak dolusu AFRIKA dolusu selamlarim ve sevgilerimle öpüyorum cok*_*
14.09.2019-2020-2020 - 16:26
demiş ki;Hallo LaLemcan , noldu sesin solugun kesildi sanki? Telaseniz var biliyorum. Ama hatirladigim kadariyla Oktober Ferien de gidecektiniz dimi? Durumlar ne merkezde?? Paylasirsan sevinirim. CICERO'dan Man verschiesst Pfeile, die ein Anderer gemacht hat. "Valere malo quam dives esse." Lieber bin ich gesund als reich. "Magnificum est laudari a laudato viro." Rühmlich ist es, von einem gelobten Mann gelobt zu werden. "O dulce nomen libertatis!" Oh süßer Name Freiheit! Kocaman öptüm cok*_*
14.09.2019-2020-2020 - 12:04
demiş ki;Herkese selam. BERRAN’cım Laz fıkran yine herzamanki gibi yerinde bir seçimdi. Bende bu kadar öte gideceğimi tahmin etmiyordum, herşey spontan gelişti. Benim hakkımda yazdıklarınsa biraz fazla iyimserdi çünki itiraf etmek zorundayım ki: kendiliğimden böyle bir şeye kalkışacağımdan pek emin değilim ve tek amacım insanlığa yardım etmek değildi, biraz da “selbstzweck” vardı; o da tahmin edeceğin gibi oğlumuzla mümkün olduğu kadar uzun süre beraber olmak. İltifatlarına teşekkür etmeden bunu da söylemem şarttı. Ama yaptığım herşeyi severek ve canı gönülden yaptım. Bu nedenle benim için yazdığın güzel şeylere gönül rahatlığıyla teşekkür edebiliyorum. Kendimde bu haftalar içinde çok şey kazandım ve beraberlikte birşeyler yapmanın hazzını bir daha hissettim. Neyse LaLem’cim yine fazla edebiyat parçalama demeden bu konuyu kapatayım. Can Dündar’ın yazısını beğenmedim diyemem ama biraz fazla patetik bulduğumu da belirtmek zorundayım. Bilhassa “Hem kadere, alınyazısına, şahadete boyun eğen bir tevekkülle, hem zalime, haksıza, insafsıza isyan eden bir temayülle büyümüşüz. * * * O isyandır ki, bugün dünyanın en büyük ordusunu şaşkına çeviriyor.“ Cümlesi hem biraz fazla kendimize pembe gözlüklerle bakmak olmuş hemde biraz fazla großkotzig“ olmuş. Duygusal olmak güzelde bunu yaparken kendi kapımızın önünü süpürmeyi de unutmıyalım. Can Dündar bu yazısında bunu biraz unutmuş gibi. Dilerim bu sözlerimi emeğine saygısızlık olarak görmezsin. Yeni aktarmalarını bekler ve seni sevgiyle öperim. //LaLem’cim ben dizi ve evliliğe rağmen aşk konusundaki sorularına yeteri kadar cevap verdim ve yeni sezonda da bu konular tekrar karşımıza çıkacak. Bu nedenle bugün cevap yazmıyacağım. Diğer bilmek istediklerini KA sayfasına yazacağım. Orada görüşürüz canım. Herkese iyi geceler.
13.09.2019-2020-2020 - 21:53
demiş ki;bir ağacın dalları sardı bizi, ağaç aynı, dal aynı.. yeni yeni isimler olsa da, yüz aynı, beden aynı.. her lafımızın aksini söylese de, fikir aynı, kafa aynı.. ah bir de rol yapabilseler, dil aynı, tarz aynı.. daha bismillah dedik ama, hırs aynı, kin aynı..
13.09.2019-2020-2020 - 20:06
demiş ki;GIZEM Yorumcu ve ayse arkadas bana haddimi elbirligiyle TKY da bildirmislerdi. Bakiyorum burada da sana bildiriyorlar elbirligiyle masallah tūh tūh nazar degmez insallah -:) Ayol bu lalsellere calisan bir süre avukat var,bizde o da yok-:( En kötūsūde kendi dogrularini bu sekilde dayatmalari. Herkes lalsel gibi dūsūnmek zorunda degil. ..Gizem sira simdi būcūrde ezberledik artik -:)
13.09.2019-2020-2020 - 18:47
demiş ki;AYIŞIĞI ben sana söylemiştim olacakları. bekliyordum ama bu kadar çabuk değil:)))
13.09.2019-2020-2020 - 18:15
demiş ki;Ben nikah konusunda yorumcu arkadaş gibi düşünüyor ve gizem arkadaşın nikahı bu kadar küçümsemesini dogru bulmuyorum. Selin arkadaş çok başlarda nikahın önemini ve karı kocanın hak ve görevlerini yazmıstı. Bosanmadan önce başlanan ilişkilerin boşanmayı zorlaştıracağınıda anlatmıstı. Bu bilgileri dogru buluyorum. Nasıl evli bır kadının kocasının namusuna leke gelmesın diye bosanmadan yeni bir ilişkiye girmesi yanlışsa erkek içinde aynı durum geçerli. Nikahın faydası çocukların nesepleri karışmaz bilgisi saçmalık. Nesep çocuğun hangi babadan olduğunun tespiti demektir. Nikahlı bir kadın gayri mesru bir ilişkiden bir çocuk doğurunca bile bu evli olduğu için kocasının adına yazıldığı için asıl nikah bu karışıklığa sebep olur. Öbir yandan nikahsız dogan çocuklarında nesebi bellidir ve nüfusa kaydedilir. Baba itiraz etse bile babalık testiyle bunu tespit etmek bu zamanda artık çok kolay. Diyalog kankilik değildir. İki insan bir konu üzerinde birbirlerinin düşüncelerine atfen yazışırlarsa bu da bir diyalogtur.
13.09.2019-2020-2020 - 12:42
demiş ki;Bence nikah birlikteliği belediyeye bildirmekten öte bir olay değil. Faydası çocukların nesepleri karışmaz, taraflara yasal haklar tanır. Boşanma anlaşmalı olmazsa, dava deliller, şahitler, itirazlar derken en az iki yıl sürer. Boşanma davası reddedilince yeniden dava açabilmek için üç yıl beklenir. Yani ülkemizde çekişmeli davalar ortalama beş yıl sürer. bence dilara (sonradan sevdiğine karar verdiği kocasını yeniden kazanmak için) yalan, iftira, haksızlık, her türlü hakaret etme hakkına sırf resmi nikahı var diye sahip olamaz. kendisini istemeyen bir erkeğe sülük gibi yapışmak daha kötü bence. asıl onursuzluk sürekli kendisini aşağılayan, bağırıp çağıran, saygı duymayan, sevmeyen bir erkeğin peşinden koşmaktır. ((YORUMCU arkadaş benim seninle bir diyaloğum yok merak etme, sadece düşündüklerimi yazıyorum. relax, kanki değiliz))
13.09.2019-2020-2020 - 00:21
demiş ki;Herkese merhaba. Daha yeni sezon başlamadan gülseren, dilara çekişmesi, daha doğrusu boşanmadan aşk evet diyen ve ona karşı olanların çekişmesi başladı. Bence bu konularda tartışmak güzel, tabii iş şahsiyete dökülmezse. Diğer konu : ben kim aktarırsa aktarsın sayfamıza aktarılan güzel yazıları severek okuyorum. Selin cim gerçi sen bu konularda daha önce görüş belirtmiştin ama bir tazeleme yapalım, sen bu devam eden evliliğe rağmen aşk ve sağfamıza yazı aktarmalarıyla katılma konularına kongo dan dönmüş halinle ne diyorsun? Başka türlü seni ev temizlemekten alamadık belki soru sorarsam silkinir yine aramıza katılırsın; hani sen sana soru sorulduğu zaman cevaplandırmadan duramazsın ya, o bakımdan!!;)). Herkese güzel bir hafta sonu…
12.09.2019-2020-2020 - 22:59
demiş ki;Selam herkese, Yorumcu arkadas yazdiklarimi begenmene tesekkürler:-) Arkadasimiz yanlis hatirliyor.Onunkilerde hep begenilmisti.O FURYA gelip gecici bir RÜZGAR gibiydi ve hep olmustu. ADMINLER ,müsade ettigi müddetce yazmaya devam edecegim:-)) IYI PAZARLAR
12.09.2019-2020-2020 - 09:52
demiş ki;Ben saygı duymadıgımı söylemedim zaten. Sadece düsücelerimi gelistiriyorum aynı senin yaptığın gibi. Evlilik iki evetle başlar ama bir hayırla bitebilir. Ama bitmesinin kuralları vardır. Insanlar evlenirken ben artık istemiyorum demekle evliliğin bitmediğini bilerek bunu yaparlar. Evli bir erkekle aşk yaşamaya razı olan onursuz bir Gülserene karşı evliliğini kurtarmak isteyen Dilaranın onurlu davranma zorunluğu olduğunu düşünmüyorum. Hem boşanmanın beş sene süreceğini nereden çıkardın. Kanun tarafları korumak için bazı şartlar koymuş ama günümüzde en fazla üç sene içinde taraflardan biri kendini parçalasa da boşanma gerçekleşiyor. Ben evli bir erkekle boşanmadan aşkımdan ölsemde aşk yaşamam. Ve hayatımı yaşamak benim için sadece bir erkekle yaşamakla kısıtlı değil. Yani aşık olduğum erkek boşanıncaya kadar beklerken yaşadığım hayatta benim için değerli ve yaşamaya değer ve kaybolmuş bir hayat değildir. Bu konuda ikimizde söylenecek herşeyi söyledik herhalde ve burada diyaloğumuza son vermemiz gerek. Yani ben öyle yapacağım. İyi yorumlar.
12.09.2019-2020-2020 - 02:53
demiş ki;dilaranın bu güne kadar kurduğu kumpaslar pek onurlu bir kadının hareketleri değildi. nasıl bir evlilik iki evetle başlıyorsa, devam etmesi de iki evetle olmalı. bir taraf hayır dediği noktada, diğer taraf entrikalarla, yalanlarla, iftiralarla bu hayırı kabul etmeyip o evliliği sürdürmek istiyorsa bu da çok onurlu bir hareket değil. beni istemeyen birini hayatta istemem. üstelik benim yaşamımı bir kağıt parçası belirlememeli. sırf karşı taraf öyle istiyor diye ben yasal yoldan boşanamıyorsam neden onun dayatmalarına katlanayım. tut ki boşanmam 5 yıl sürdü. benim hayatımdan gidecek beş yıl. geri gelmeyecek yıllar. biri inat etti diye boşa yaşanacak zaman. sırf nikahlıyım diye kendi hayatımı yaşamayacağım. yok ben istemem bunu. benim istemediğim noktada karşı taraf bunu kabul etmeli, ben de onun istememesini kabul etmeliyim. yorumcu arkadaş çok güzel bir şey söylemiş. bence de farklı görüşlere saygı duyalım.
12.09.2019-2020-2020 - 01:59
demiş ki;GİZEM bu son iki yorumuna benden 10 numara 5 yildiz ve tabii ki bende öyle dūsūnūyorum.
12.09.2019-2020-2020 - 00:36
demiş ki;Başka görüşte olmak birini karalamak mı oluyor bu sayfada anlıyamadım ?. Herkes herkesin görüşüne saygı gösterir ve bunu kendine karşı yapılmış bir şey sanmazsa ne huzur kaçar ne de kimseye yazık olur. Burada neden ağıt yakılıyor anlamadım. Evet cihan-dilara çifti çoktan boşanmış olması gereken bir çift olabilir ama daha boşanmamış bir çift. Nikah tapu değildir ama eşlere kurallar koyan kanunl bir belge. Şerefli bir erkek boşanıncaya kadar bu kurallar uyar ve onurlu bir kadında boşanmamış bir erkekle aşk yaşamaz. Ben kimse boşanmasın, mutsuz evliliğini sürdürsün demiyorum, karısını sevmiyorsa boşasın sonra ne yaşayacaksa yaşasın diyorum. evli bir erkekle boşanmış bir kadının aşkı galip gelse ne olur. Ben burada kıvanç duyulacak bir durum göremiyorum.
12.09.2019-2020-2020 - 00:33
demiş ki;geçen sezon cihan ve gülseren aşkına inanmış, ama bir araya geldiklerini görememiştim. yeni fragmandaki cihan ile gülserenin yakınlaşmalarını görünce; “Hurraaaa, oley oleeeeyyy,ya ya ya şaşaşaaa, yuppiii, yuppiiii yeyeeee (daha başka nıda sözcüğü aklıma gelmiyor ) demek istedim.
11.09.2019-2020-2020 - 23:24
demiş ki;nihayet cihan ve gülseren arasında yaşanması gereken aşk görülecek gibi. dilara topla tüfekle on koldan saldırsın dursun. aşk galip gelecek. ayrıca burada normal bir evlilik yok. çoktan boşanmış olması gereken bir çift var. nikah tapu değil bence.
11.09.2019-2020-2020 - 21:40
demiş ki;Ayisigini karalama kampanyasi devam ediyor ve edicekte. Benim yüzümden bir cok kisinin huzuru kacacak, cok yazik. ..
11.09.2019-2020-2020 - 20:38
demiş ki;Evet ikinci fragmanda cıhan ve gülseren bırbırlerıne çok yaklaşıyorlar. Bu tam modernlik kisvesi altında aile ve evlilik müessesesini hiçe sayıp evli erkeklerde kırıştıran kadınları göklere çıkaran ve onlarla empati kuran seyircilerin çok hoşuna gidecek. Berran hanım aktardıklarınızı bende beğeniyorum. Siz bu tür şeyleri başlatan ve devam ettirensiniz. Birileri gibi önce bunu yapanlara varyansın yapıp sonra birden kendisi bunu başlatanlardan değilsiniz. Benim hatırladığım buna karşı olan nikler aslında böyle yapanlara karşıydılar
11.09.2019-2020-2020 - 17:17
demiş ki;Selam tekrar ...günümüz DRAMI ile ilgili Evet Duygusalız! Can Dündar "Mantıklı düşün" diyorlar. Akılcı olmamızı, "romantik" davranmamamızı istiyorlar. "Savaşa ben de karşıyım" diye başlayıp "ama" kıvırtmasıyla süren soğukkanlı konuşmalarda, bu savaşta ve paylaşım sofrasında yer almamız gerektiğini anlatıyorlar.Bizi, "duygusal olmakla suçluyorlar. * * * Ne çare ki, duygusalız. Bebeğin cesedi başında dövünen anneyi görünce "Savaşta olur böyle şeyler" diyemiyoruz.Saçları toprağa dağılmış kızına bakarken "sağlıklı" düşünemiyoruz. O an, "iyi bir haberim var; bomba düştü ve arkadaşımız filme çekti" diyen muhabiri, borsanın savaşa olumlu tepki verdiğini bildiren broker?ı, "Türkiye?nin büyük fırsat kaçırdığından" yakınan yorumcuyu yakasından tutup sarsmak "Siz neden bahsediyorsunuz, çocuklar ölüyor orada..." diye haykırmak geliyor içimizden... * * * Ah duygusalız, olmaz olsun!.. Hesap bilmiyoruz; reel - politikten anlamıyoruz. Kaçırdığımız dolarlar ve küstürdüğümüz süper güçlerin ileride bize pahalıya mal olacağını göremiyoruz. Türk filmleriyle büyümüşüz; onurumuzu satın almaya kalkan Önder Somer'e diklenirken "neyine güveniyorsun" diye damarımıza basıldığında bükük boynumuz bir Sadri Alışık gururuyla dikiliyor birden...Bombardımanda insanlığın en eski değerlerini savunuyoruz; barışı, insan canını, mazlum hakkını, hukuku, bağımsızlığı, meşruiyeti... * * * Savaş, etkisi yıllar sürecek bir dönüşüm yaratıyor. Tarih, kimin ne olduğunu belgeliyor. Milliyetçiliğiyle ün yapmış kalemler her gün teslimiyet çağrıları yaparken, biz - ki kaç kez suçlanmışız vatana ihanetle - haramı, helali, onuru, itibarı yazıyoruz, haysiyetten, tarihten, kimlikten, gelenekten söz ediyoruz. Savaş sayesinde bulduk birbirimizi... Silkindik miskinliğimizden; saldırganın kaba sabalığı, rafa kaldırdığımız sloganlarımızla, "hayır"lı pankartlarımızla, barış şarkılarımızla buluşturdu bizi... Irak?ın direnişinde yurtseverliğin o güzelim dayanışma ruhunu bulduk. * * * Ne yapalım duygusalız? Toprağımız öyle karılmış. İbrahim Peygamber'i yakacak odunların, balığa dönüştüğü efsanesi fısıldanmış kulağımıza... Filleri taşlayan ebabil kuşlarının, küffarın gözünü kör eden çöl fırtınalarının masallarıyla yetişmişiz. Hem kadere, alınyazısına, şahadete boyun eğen bir tevekkülle, hem zalime, haksıza, insafsıza isyan eden bir temayülle büyümüşüz. * * * O isyandır ki, bugün dünyanın en büyük ordusunu şaşkına çeviriyor. Şahinler, güç gösterileri içinde insanı görememenin bedelini ödüyor. Yanlış hesap, Bağdat'tan dönüyor. Ve biz, global saldırganı bataklığa gömebilecek, dünyanın kaderini değiştirebilecek bu direnişi çaresizlikle, sevinçle, duayla izliyoruz. Belki, ağır bedel ödeyeceğiz; - ödemedik mi zamanında - ama Türkiye satılmış bir ülke, dünya Bush?perest bir gezegen olmayacak. Bir insanlık suçuna alkış tutmanın utancıyla yaşamayacağız. Çocuklarımıza "Haksız bir saldırıya karşı meşruiyetin ipine sarıldık, insanı savunduk" diyeceğiz. Cebimizden uçan dolarlar için değil, adını bile bilmediğimiz, saçları toprağa dağılmış Iraklı kız için dertleneceğiz. Bunlar duygusallıksa, - gururla söyleyebiliriz -; duygusalız biz...
11.09.2019-2020-2020 - 11:14
demiş ki;Selam herkese.. HOSGELDIN SELIN'cim sefa geldin...LAZ fikrasinda oldugu gibi; adam karisina uyurlarken " ÖTE GIT" demis.Oda dogru Avukata gitmis ...Sonra savunmasinda bu kadar "öte git "demediydim demis:-))) Yani biz senin sadece birkac gün gidecegini zannetmistik bu kadar ÖTE gidecegini zannetmemistik:-))Ama ben Oglunla oldugunu tahmin etmistim. Yaptiklarini okudukca gurur duydum. Ve Oglununda kime cektigi belli oluyor. Ama Babanizda öyle :-))VIEL ERFOLG ! canimm..O zaman sen hic dinlenmedin sayilir.Arti Almanyada ki MÜLTECILER!!! Busene senin isin cok. Bugün MOMA da cok kötü seyler duydum. "bu insanlari getirenlerin hirsizlik yaptiklarini kadinlari kocalarinin yanlarinda taciz ettiklerini v.s., bir kez daha insanligimdan utandim:-((( Bence tüm bunlarin arkasinda "o malum Ülkeler" var!!!!! Yoksa böyle organizyonu herkes yapamaz!!!!!YAni Ortadogu resmen HALLAC gibi karistiriliyor..Diziyle yazdiklarina katiliyorum. insanlik drami ve Ülkemizdeki KatliamDiger insanlar ölüm kalim savasi verirken.Güzel seylerde oluyor.Örnegin: LaLemcan cephesindeki kiziyla ilgili gelismeler .Darisi bizimkilerin basina Aminnnn...Bu arada tatli telase onun hasretini hafifletti. Buna cok seviniyorum...Sana calismalarinda basarilar ve Tanridan kuvvet ve sabir diliyorum Izmirlim sana SMYRNA büyüklügnde selamlar ve öpüyorum coook*_*
11.09.2019-2020-2020 - 10:45
demiş ki;Ikinci fragman daha bir bomba. Cihan ve Gülseren daha cok birbirlerine yaklasiyorlar. Bu durum tutucu izleyicilerin hic ama hic hosuna gitmeyecek. Berran senin güzel söz ve hikayeler paylastigin da bu kadar pohpohlanman ve ben ekledigimde bu kadar tepki almam cok ama cok manidar... Hatirlarsan ben güzel söz ve hikayler paylastigimda bit gibi yeni yeni nikler türeyip bunlari paylasmanin yeri burasi degil demislerdi!
11.09.2019-2020-2020 - 09:38
demiş ki;BERRAN’cım seni KA sayfasında göremediğim için bu sayfada bir selamlıyayım dedim. Sayfamızı yine güzel aktarmalarınla süslüyorsun. İnsan güzel şeyleri bıraktığı gibi bulunca mutlu oluyor; hala bu tür bilgilendiren, düşündüren ve eğlendiren yazılarını yazmaya devam ettiğini görünce bende mutlu oldum. Seni çok öperim. // Bu sayfaya girmişken LaLem tarafında tarafıma verilen fragmana yorum görevimi de yapayım yoksa mazallah!! ;)). Aslında ben fragmana yorum yapmayı pek sevenlerden değilim, çünki fragmanlar çok yanıltıcı olabiliyor ama bu yeni sezon fragmanı olduğu için özel bir durum diye düşünüyorum. // FRAGMAN YORUMU: Kısmen LaLem’cimin yorumuna katılıyorum, mesela Gülseren yakasında bir şey değişmiyor konusunda. Gülseren’in insanı anne olmaktan caydıracak “annelik çile çekmektir” saçmalamasından bu bölümde de arabesk takılacağı belli oldu. İnşallah, hiç olmazsa ergen aşık tavırları değişirde bu bölümde Cihan’ın kollarındayken havadaki helikopterleri gezegen sanmaz. Ama önemli bir değişiklik olmuş onda: artık pantolon giymeye başlamış, hemde ne pantolon (önü oldukça seksi). Nihayet basma elbiseden sonra mürebbiye eteği şeklindeki eteklerden de kurtulmuş. Barış Falay’ın diziye katılması konusunda galiba, tamamen değil ama kısmen herkesten farklı düşünüyorum. Mesela bence, Falay’a çirkin erkek denemez ama çok yakışıklı ve karizmatikde denemez. Bir kere boydan kaybediyor. 1.80 den kısa erkek ancak Tarkan gibi yakışıklı olursa kabulümdür;)) . Vücut yapısı da fazla dörtköşe. Yanı ne boyuyla ne endamıyla ne de karizmasıyla Erkan’a erişemez. Fragmandaki haliyle (yürüyüşü, kıyafeti etc.) çalgılı gazino patronlarına benzemiş. Bence Nurgül’le birbirlerine çok yakışırlar. Ama kendisiyle aynı boyda olan Ebru’yla ne boy ne de tip olarakta uyuyorlar. Buraya kadar yazdıklarımla, Falay’ı yakışıklı ve karizmatik bulanları kızdırmamışımdır inşallah. Öyle bir niyetim yok ama zevkler ve renkler meselesi. Buna karşın oyunculuğuna hayran olduğum bir kişi. Kendisini en az 5-6 kere tiyatroda da izledim. Senelerdir İzmit Şehit tiyatrolarında oynadı ve hala oynuyor bildiğim kadarıyla. Kızkardeşimin Gölcükteki yazlığında her kaldığımızda, denk gelirsek mutlaka onu seyretemeye giderdik. İzlediğim oyunları arasında Hamlet ve Yaşar ne yaşar ne yaşamazda vardı. Tiyatroi film veya dizi , ne seyrettiysem onu hepsinde beğendim ve burada da çok güzel bir oyun çıkaracağından ve onu zevkle seyredeceğimizden eminim. Ama canlandırdığı karakteri düşününce Dilara’ya sadece görünüş olarak değil huy olarakta Cihan’ı seçtiği için hak veriyorum. Dilara yine şüphelerinin peşinde ve hep* karşısındakini suçlama halleri devam ediyor. Ana karakterlerden ölen kalan yok gördüğümüz kadarıyla, buna çok şaşırdım;)))). Bakalım Pazartesi günü bizi neler bekliyor. Herkese sevgiler.
10.09.2019-2020-2020 - 23:16
demiş ki;Selammm... Ennn...nihayet LaLemcan !!! Verdigin habere tesekkürler:-))) Gözümüz aydin ! Herhalde yakinda ktilir aramiza. Böylelikle seninde hasretin bitti sayilir..Zaten yavas-yavas sabirli olmayi basriyorsun bak. Kizina olan tamamen gecmese bile hafiflemise benziyor. Veya ben öyle hissediyorum. Izmir icin dileklerine MERSI:-) Dün havadan cekilmis KORDON PASOPRT veya KONAK sahilindeki Insan kalabaligi denizden ve karadan kipkirmizi BAYRAK görünümündeydi!! Ben burdan söz yazari NASIDE GÖKTÜRK e acil sifalat diliyorum "YÜREGIM REHIN'in sahibi " Ayrica kardes Ülke AZARBAYCAN'in sehitlerimiz icin YAS ilan etmesini ayakta alkisliyorum ve sagolun varolun diyorum. Evet LaLemcan Ülkemizdeki bu KAOS ve ACILAR yazma hevesimizi kiriyor. 2 Yaziyi begenmene memnun oldum.Basta YOLDAS olmak üzre kucak dolusu sevgiler ve selamlar ve senide öpüyorum cooook *_*
10.09.2019-2020-2020 - 10:23
demiş ki;Berran dost bu gün bana çifte bayram, hem güzel izmir imiz senin güzel tabirinle yeniden doğdu hemde selin cim yeniden aramıza katıldı. Bu arada aktardığın yazılara, yani hem annenin kızına mektubuna hemde dostluk üzerine aktardığın yazılara da bir teşekkür edeyim. Yine herzamankı gibi zaman ve mekana en uygununu bulmuşsun, eline ve yüreğine sağlık,çok öpüldün. 9 eylül bütün izmirli lere ve izmir sevenlere kutlu olsun. Herkese sevgiler.
09.09.2019-2020-2020 - 22:52
demiş ki;DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN IZMIRIM*_*
09.09.2019-2020-2020 - 18:38
demiş ki;Bütün Türkiyenin basi sagolsun.Yine ne ana kuzulari,fidanlar gitti..ne ocaklar yandi:-((( Nurlar icinde yatsinlar. Ailelerine Allah sabir versin. Sebep olanlar ve proje sahipleride kahrolsun :-()
07.09.2019-2020-2020 - 12:38
demiş ki;Swvgili LaLemcan tesadüfen facebbokta bulmustum .Biraz erken senin icin ama olsun "Antreman" olur senin icin hem sayfanin havsi degisir.Ayrica senin nezdinde tüm gelinlik kizi olan ANNE'lere armagan olsun*_* BIR ANNENIN GELIN ADAYI KIZINA MEKTUBU (KAYNAK bilinmiyor) bir annenin kızına mektubu Seni ilk hissettiğim an,midem bulandı öylesine.. Varlığından emin olduğum ilk an,derin bir mutluluk ve heyecana kaptırdım kendimi.. Her geçen gün büyüdün içimde,bazen acıttın canımı,bazen durduk yere duygusallaştım.. Mutluydum,çünkü artık sen vardın,sen benim içimdeki ikinci CAN'dın ..Candan öteydin,bendin sen! Gün geçtikçe büyüyordum ben de seninle birlikte,değişiyord um.. Artık herkes senin varlığını kabullenmeye başlamıştı.. Hiç hesapta yokken çıkıp gelmiştin ama,bir daha hiç silinmeyecektin kalpten.. Öyle bir gelmiştin ki melekler kıskanmıştı seni,beni de melek yerine koyup gelmiştin.. Birden heyecanımız arttı seninle,herkes senin -ve benim- için büyük hazırlıklara başlamıştı.. Yeni eşyalar,yeni elbiseler.. İşte her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi,kalplerimizin bir attığı o günler sona eriyordu,ama bambaşka bir hayat başlıyordu,kalp kalbeydik yine..Can canaydık seninle,canımdan bir parçaydın yine.. Gözlerine ilk baktığım an,işte yansımam demiştim,saçlarına ilk dokunduğum an,ellerimin ne kadar da çirkin olduklarını farkettim..Seni ilk kokladığım an,dünyanın ne kadar kirlendiğini,ama senin her şeye rağmen tüm masumiyetinle karşımda duruşunun tapılası bir durum olduğunu anladım.. Sana şöyle bir uzaktan baktım, ve ''İşte benim küçük bebeğim,canım kızım!!'' dedim.. Geceleri uykumu böldün,ama asla paramparça olmadım.Hasta oldun,başında saatlerce bekledim,ama bir saniye sen de büyüyünce benim başımda beklersin diye düşünmedim.. Belki bazen yapmak istediğim tüm işlerimi ertelemek zorunda kaldım,ama asla şikayet etmedim,çünkü sadece ertelemiştim.. Ve zaman akıp giderken,sen birden Anne diye sesleniverdin.. Elim ayağım titredi o an,inanamazsın,dokunsalar ağlayacaktım,heyecandan ne diyeceğimi bilemeden kucaklamıştım seni.. Sonra ilk adımlarını attın,ben de seninle yürürken,bir sürü ilk adım attım.. Her adımda yeni bir şeyler öğreniyordum,her adımda annen yenileniyordu,çoğalıyordu.. Gururlanıyordu.. Zaman aynı hızla akıp giderken,senin okul çağın geldi.. Sanki yeniden okula başlıyordum ben de.. Seninle birlikte heyecanlanmıştık,bilmiyorum hatırlıyor musun? Gece uyuyamamıştık..Sen '' Anne,sizinle uyuyabilir miyim?'' diye sormuştun da,hemen sıcacık sokulmuştun yanıma... Sabah okula gitmiştik de,'Anne bırakma elimi,gitme kal biraz daha lütfen' demiştin.. Nereden bilebilirdim bir bebeğin ömrü boyunca hep bebek kalacağını anne olmadan önce? Ve nereden bilebilirdim kızımın her anne deyişinde yüreğimin pırpır edeceğini? Bunları düşünürken her gece,iyisiyle kötüsüyle geçmişti yıllar.. Ben kaybetmiştim bir çok sevdiğimi,sense hayatının en güzel yıllarını yaşıyordun.. Yine de birdi kalplerimiz,beraber gülüyorduk,beraber ağlıyorduk seninle.. Mezun oluyordun sen,''Anne ne olur yardım et fermuarımı çekemiyorum'' diye ağlayacaktın neredeyse.. Hala bebektin,hala benim küçük,melek yüzlü,ipek saçlı bebeğimdin.. Hala 'Anne!' diye ağlıyordun..Öyle gurur duyuyrdum ki seninle.. Başarı üstüne başarı tadıyordum seninle.. Bir annenin gurur duyabileceği en iyi şeydi evladının başarılarını görmek.. Anne olunca anlamıştım yine.. Ve bir gün,başka bir annenin meleği geldi buldu seni.. Artık seni başkasıyla paylaşmak zorundaydım.. Sen benim o küçük kızım olmayacaktın artık,her derdinde 'Anneciğim bir gelir misin' diye çağıramayacaktın beni evin içerisinde.. Sabahı akşam,akşamı sabah edemiyordum.. Artık bu son,son gece evinde.. Bırakıp beni gidiyorsun.. Bitti çeyrek asırlık yolculuğumuz.. Gidiyorsun şimdi,git ve anneni yine onurlandır,yine kızıyla gurur duyan anne konumundan ayırma beni.. Mutlu ol,bir damla gözyaşına tahammül edemeyecek kadar deliyim şimdi.. Zaten ihtiyarlamanın o dayanılmaz yükü omuzlarımda,gözyaşlarını da katma bu hüznüme.. Benim küçük kızım,nasıl büyüdün,nasıl gidiyorsun anlayamıyorum hala,ama bildiğim bir şey var; sen annenin hakkını ödedin! Çeyrek asır boyu benim küçük ve masum bebeğim kalarak,annenin her derdinde onun dizinden ayrılmayarak,annenin gurur kaynağı olarak başardın bunu.. Şimdi mutlu ol,ve son bir defa annenin küçük meleği olarak gülümse.. Melek gibisin beyazlar içinde.
07.09.2019-2020-2020 - 12:00
demiş ki;SELAAAAM..., herkese basarili,sglikli ve mutlu yeni bir HAFTA diliyorum ve bir ALINTIYI basliyorum... Dostluklar - Yüz yüze dostluklar vardır; Güneşle ayçiçeğinin dostluğu, böyle bir dostluktur mesela. Ayçiçeği sabahtan akşama kadar hiç ayıramaz yüzünü güneşten... Uzak dostluklar vardır; Denizlerin ortasındaki bir adayla, dağların arasındaki bir göl, birbirlerinin uzak dostlarıdır. Dostluklarını gündüz kuşlarla, gece yıldızlarla iletirler birbirlerine... Sessiz dostluklar vardır; Dilsiz bir adamla, duymayan bir başka adamın elleri arasında sessiz bir dostluk oluşur. Her şeyden konuşur sessizce bu eller... Zorunlu dostluklar vardır; Pazar ile Pazartesinin dostluğu gibi. Pazar ağır bir gündür, Pazartesi hızlı bir gün... Ayak uyduramazlar birbirlerine. Ama dost olmak, yan yana durmak zorundadırlar... Uzun dostluklar vardır; İkindi güneşinin altında uzayan gölgeler birbirlerine kavuşurlar ve uzun boylu bir dostluk oluşur aralarında... Günün birinde ölen dostluklar vardır; Bir bahçe içindeki ahşap ev ile yanı başında duran ceviz ağacının dostluğu gibi... Bir gün kocaman elli adamlar ve kocaman gövdeli makineler o bahçeye girip de, bir süre sonra evin ve ceviz ağacının yerinde asık suratlı binalar yükseldiği zaman ölen dostluklar... Vakitsiz dostluklar vardır; Bir peçete, bir kâğıt mendil vakitsizce dostu oluverir gözlerimizin... Ya da ayrılırken verilen bir dal karanfil ellerimize o anda gelen dostluktur... Bakımsız dostluklar vardır bir de... Zaten var, zaten dostuz deyip yıllarca bir telefonun, bir kaç cümlelik mektubun bile çok görüldüğü dostluklar... HİÇ BİR DOSTLUĞUN BAKIMSIZ KALMAMASI DİLEĞİYLE
07.09.2019-2020-2020 - 11:32
demiş ki;Būcūr cadinin arkasinda gizlenen sahis bunca sehit haberleri okuyoruz, hicbiri umrunda degil mi? Bu dünyada tek derdin benmiyim? Hadi bana saygin yok site halkina saygin olsun.
07.09.2019-2020-2020 - 08:58
demiş ki;GIZEMCIM ayni dejavu gibi,ya da benim bu filmi sanki gözüm bir yerden isiriyor gibi hislerleyiz- :) Bende kendi capimda egleniyorum, sanada tavsiye ederim.
06.09.2019-2020-2020 - 23:41
demiş ki;Benim derdimin ne oldugunu soran arkadasa gösterilecek güzel bir örnek Ayse ve Yorum arkadasin yazdiklari. KA dizisinde tepki görmemek icin cici bici süpürgeli, paralel olarak IDK dizisinde KA yorumculari aleyhine baska bir yorumdasla dizikolikler vs. muhabbeti ve TKY de kiskaniyorlar, lalsel muhabbeti. Bunlara ek olarak KA sayfasinda –diziye bayildim- diyen yorumcuyla –bende bayildim kizlarim kolonyayla ayilttilar diye alay. Buna karsilik senin derdin ne diye tepki gören benim, yoruma yorumu sorgulanan sadece benim. Bu arkadasinsa empati ve coskuyla sirti sivazlanizor. Yanlis anlasilmasin, buna karsi degilim ama bunlar oldugu müddetce benide kimse sorgulamasin ve yargilamasin diyor ve bu sefer hakikaten bu konuya son noktayi koyuyorum. Herkese saygilar.
06.09.2019-2020-2020 - 23:27
demiş ki;TKY beni kovmak icin sen ve Ferit elinizden geleni yaptiniz birde orayami geleyim,saka mi bu? Ayrica sen Ferit in avukatimisin? Canim öyle istedi öyle yazdim. Görmūyormusun.devamli gūndemdeyim. Her yazdigim cümleler didik yapiliyor. Nereye gitsem senin gibi hayranlarim pesimde-:) cok yorum okuyan arkadasina selam söyle
06.09.2019-2020-2020 - 23:12
demiş ki;AYIŞIĞI, hikaye hep aynı şekilde yazılıyor. maşallah hepsi de bütün olayları yaşamış gibi biliyor. sen tabi her gelene önce dert anlatıp, sonra kızınca da kavgacı AYIŞIĞI olarak görülüyorsun. ortalığı kızıştıran da kenara çekilip kıs kıs gülüyor. bütün bunlar nick sayısına bakarsan kalabalık, nicki kullananları sayarsan bir avuç kişi arasında geçiyor. bu filmi de biz hep seyrediyoruz. bir bana bir sana saldırı oluyor. nedense bu gelenler bizden başka bir kimseyle ne dalga geçiyor, ne sana-bana yazdığı gibi yerden yere vuran destanlar yazıyor, ne de hakaret ediyor. ve bu film hep başa sarıp yeniden gösterime giriyor.
06.09.2019-2020-2020 - 23:02
demiş ki;bana cevap vermeyin cünkü zaten TKY kaldiriliyor ve okullar aciliyor dizileri izleme vaktim olmuyacaktir.
06.09.2019-2020-2020 - 21:41
demiş ki;Ayışığı arkadaş, ben senin o adını verdiğin arkadaşlara şaka olarak yazdıklarını okumadım. Ben TKY sitesine yazdıklarından bahsediyorum. Bu yorumların şöyle: Ferit benim dizi yorumumla dalga gecicegine sen diziyi yorumlada bizde zevkle okuyalim. Benim kadar bu dizi sitesinde bu kadar cokkkkk kiskanilan bir yorumcu görülmemistir-:)) 23.08.2019-2020-2020 - 12:10 ve Lalselcigim ayy pardon ferit beycigim paramparca da yorum yazarken ne kadar ayisigina,gizeme ve steve ye saydiriilan yorumlar en popüler yorum oluyor. Bunca zaman bunu ögrenemedin mi? Hem benim yorumum popüler olmus olmamis bana ne,millet kiskaniyor. Bak senin yorumuna bir likes benden. Tepeye gec otur-:)) 29.08.2019-2020-2020 - 00:33. Ayrıca ben 400 zorumu tek tek okudum demedım. Ben sadece popüler yorum uygulaması başladıktan sonraki bölümlerin (20. Bölümden sonra galıba) popüler yorumlarına baktım ve orada senin bir tek kıskanılan yorumuna rastlamdığım gibi popüler olan yorumların sadece bir veya ikisinde seninle ilgili şeyler okudum. İstersen popüler yorumlara tekrar bak. Uzun yorumunu okudum çünki yorum okumasını seven bir yakınım bana senin yorumunda benden bahsedildiğini söyledi. Ne var bunda. Bende bu konuya burada nokta koyayım en ıyısı. Ben kavgacı biri değilim. Hem bana yazmak istediğin bir şey varsa TKY sayfasına yazman daha doğru olmaz mı? Saygılar
06.09.2019-2020-2020 - 20:29
demiş ki;AYSE dogru söylüyor TKY dizisinde feritede lalsel yazmisti 8.bölümde okuyabilirsiniz yorumunu evet lütfen dürüst olalim artik!!! sonrada neden benimle ugrasiliyor.yoruma cevap istemiyorum tek bizi TKY lalsel gibi yorumlar yazmasti biz lalsel ne onu bilmiyoruz...
06.09.2019-2020-2020 - 19:49
demiş ki;Ayse unutmadan benim berrana veya gizeme söyledigim bir cūmlenin hesabini sana verecek degilim. Onlarla uzun zaman diyaloglarim oldugu icin benim sakalarimi kaldiriyorlar,tasalanma sen.
06.09.2019-2020-2020 - 16:54
demiş ki;Ayse öncelikle benim up uzun yorumunu okudugun icin helal olsun ve tesekkürler. Sahi sen 406 yorumlarida tek tek okudugunu yazmistin unuttum.
06.09.2019-2020-2020 - 16:45
demiş ki;Selam.... LaLemcan dünkü satirlarinida zevkle okudum. Coskulu sevincini paylasiyorum.Senin sevgili Damat "Kaleyi iceriden fethetmis" e baenziyor.Demekki Kizinida cok iyi tniyor ki onun inadini nasil kirilcagini biliyor.Damat bakimindadnda sansli sayilirsin.Darisi bizlerin basina.Amin:-) Selin'cime anlatacaklarin birikti dimi?? Ben simdiden DÜGÜN icin senin raporunu merakla bekleyecegim:-)) Ben o siralarda büyük ihtimalle KUR'da olacagim. Internete girmek sorun degil. Hersey icin kolay gelsin.HAYIRLISI. Gelalim ITTIFAK konusuna Bende Senin ve Yoldasin fikrine katiliyorum. TGB de dahil olusa CHP yi ucururlar gibi. Ama yinede K.K belli olmaz okynus ötesindekine göz kirptigi ve Atatürkcü secmeni küstürdügü icin:-(( Insllah o "HATA" tekrarlanmaz.Sevgilerimle öpüyorum coooook*_*
06.09.2019-2020-2020 - 09:14
demiş ki;Burada adım geçiyor çok şaşırdım.Ben bu kendini talihsiz görüp şikayet eden hanıma TKY de rastladım. Kendisinin yorumlarının bu sitede en çok kıskanılan yorumlar olduğunu ve ona ve diğer iki arkadasına saydıranların yorumlarının cok like aldıgını iddia ediyordu. Ben sadece kıskanıldıgını nerden anladıgını sordum. Onun cevabını alamadım. Birde kendinden baska iki kişiye saydıranların cok like almasının övünülecek bir sey olmadıgını yazdım. Bana selin gıbı yazıyorsun dedi. Bende yine kavga çıkarmasın diye sesimi cıkarmadım. Baska bır arkadaşta onu yatıştırmak için burada seni kıskananda sana saydıranda yok diye yazdı konu kapandı, isteyen okuyabilir. Lütfen dürüst olalım. Selamlar.
06.09.2019-2020-2020 - 07:34
demiş ki;Msfigo arkadasim soruna cevabim: benim kimseyle bir derdim yok. Sadece bu sayfalarda yazilan her yoruma yorum yapma ve kimin yorumunu istiyorsam onunkine yorum yapma hakkini kendimde görüyorum. Elestiriye acik olmayan bu sayfalara yorum yazmaz. Benim yorumlarimda elestiriye acik. Bunu dünya savasina veya drama cevirmeye gerek yok. Ayisigi simdi adini hatirlamadigim bir yorumcunun birlik tavsiyesini dinlemeniz güzel, tabii bu sadece seni her ne bahasina olursa olsun müdafaa icin söylenmis bir söz degildi. Arkadaslarda zaten bunu zamanla böyle uyguliyacaklardir. Sana iftira attigim iddiani cürütmeme karsilik yazdiklarin saka gibi. Mutlaka bunu da birileri anliyacaktir. Bu konuza burada hakikaten nokta koyuyorum. KA yorum sayfasinda bulusmak üzere, saygilar ve iyi geceler.
06.09.2019-2020-2020 - 01:13
demiş ki;Bucürün bir cümlesi "bir gün sana kim oldugumu aciklayacagim ve cok sasiracaksin".Bir kere sende aciklayacak YÜREK olduguna asla inanmiyorum,sen maskeli balolardan hoslanirsin. Aciklayacagin isim semire,sezzy,msfigo,anne ve gizem ve cok sevdigim st - sanem ve melis olsaydin evet cok sasirirdim ve hayel kirikligina ugrardim. Ama bunlarin zaten asla bücür veya baska bir nikle beni arkamdan vuracaklarina zaten asla inanmam. Bunlarin disinda IMA ettigim hic bir isim karsisinda sasirmam,bunuda böyle bilesin. Ama senjn icin cemberin daraldigini söyleyebilirim. Artik bu sitede SESSIZ bir toplum degiliz,haksizliga karsi hep beraber bir bütünüz,bunuda böyle bilesin. MSFIGO sanada cok tesekkürler ve beni anlayabildigine sevindim. Ben yazmistim zaten Semirecik hakliydi......
05.09.2019-2020-2020 - 23:24
demiş ki;Ayisigi, istersen bizimle irtibata gec. Semire sana aylar önce yazmisti, ona yaz diye. Birinin seninle ugrastigini sana yazmisti. Dikkatli ol diye yazmisti. Bücür, kimsen acik acik yaz. Derdinide yaz.
05.09.2019-2020-2020 - 22:18
demiş ki;Herkese merhaba. Berran dost kızım konusunda yazdıkların çok güzel; paylaştığın hikaye daha da güzel. Kızım „asla evlenmiyeceğim, evlensem bile düğün ve çocuk yok“ diyordu, bu nedenle sevincim büyük. Ama bunu damadın zekasına borçluyum, çünki benim keçi inantlı kızımın düğün konusundaki inadını ancak böyle bir düğün projesi kırabilirdi ve bu da damadın ve yardım istediği tiyatrocu arkadaşlarının eseri. Kendisine, onu çok sevdiğimi ve kızımı evlenmeye ve düğüne razı ettiği için ona ömür boyu minnettar olacağımı ve seveceğimi söyledim. Bunu ona yazılı vermemi istedi, çünki bir iki ay öncesi kızımı arjantine götürdüğü için onu boğmak istediğimi unutmadığını söyledi;))) İşte böyle sevimli ve esprili ve dünya iyisi bir damadım var, darısı bekar kızı olanların başına. Haklısın arzum yerine geldi, buradan birilerinin bedduası tutmadı! Sende bu sevincimi paylaştığın için şükran! Benim köroğlu kızına tapanlardan, yani o ne yaparsa yapsın yoldas hep dörtköşe halde;))) Torunların melez güzeli olması konusuna gelince: vallahi torun olsunda kunduzun yavrusuna benzesin!!! Yani ben herşeye razıyım ama benim damadın o konuda da ilginç bir proje geliştirmesi gerekecek. Ben şimdilik bu kadarına razıyım gerisi allah kerim. Ama allah için kızım da damadımda çok güzeller; ikisine de insan bakmaya doyamıyor, övünmek gibi olmasın. Bu sadece benim fikrim değil, yanlış anlama. İttıfak konusunu cidden yanlış anlamışım, çünki kılıçdaroğlu ve perincek arasındaki temasları ben ittifaka yönelik istikşafi görüşme olarak bildiğim için diğer konudan bahsediyorsun sandım. Bu konudaki düşüncelerimize gelince: perincek in msp den tut mhp ye kadar tutarlı tutarsız birden fazla ittifak arama sabıkası var. Aslında seçmen grubu belli, yani dağ deviren cinsten değil. Ben ve yoldas bu konuda özdil in seçim öncesi söylediğine, yani „CHP, Vatan Partisi ile işbirliği yaparsa, Türkiye Gençlik Birliği’ni yanına çeker. Böylece hiç olmazsa sandıklardan oy çalınmasını da önler.“ düşüncesine katılıyoruz . Ayrıca muhalefet birleşmezse daha önümüzdeki 20 yıl bu ülkede pek birşey değişmez. Peki sen ne diyorsun bu konuda? Benden de sevgi dolu selam ve öpücükler.
05.09.2019-2020-2020 - 22:13
demiş ki;Selam. Ayisigi, Sezzy yüzdeyüz hakli. Ne Semire, ne anne, ne Sezzy, nede ben Melinda nikiyle sana yazmadik, yazmayizda. Sana yazmistim, aslinda senin yorumlarini seviyorum ama Paramparcada atistik. Sana kizdigim günler oldu. Bunu sende biliyorsun ama senden ASLA nefret etmiyorum. Zaten düsündüklerimi sana söyledim söylüyorumda. Bir insana kizmak ve onu bir zaman sevmemek, onu hep sevmemek anlamina gelmiyor. Ben hic kimsenin tayfasi olmadim. Ben kimi hakli buluyorsam onun yaninda oluyorum. Ama bu demek degildirki, birine kizdim diye, onun ezilmesine göz yummam. Ister Sezzy olsun, ister Semire, ister Anne, yada ben, biz senin yüzüne direk diyoruz. Dost aci söyler deniliyorya, bizde öyle. Ne yag cekeriz, nede canim cicim. Biz dördümüz irtibat halindeyiz. Sana yapilani bizde dogru bulmuyoruz! Semireye farkli niklerle saldirilari hatirliyormusun? Bana kalirsa bu nikler hep ayni kisi yada kisiler. Aramiz acilsin, birbirimizden süphelenelim maksat. Yada bu kisiler baska dünyada yasiyorlar. Burdan gitmekle ne degisecekki? Bak KA ya gittik, buranin negatif atmosferinden gitmek icin. Hep atmosfer negatif, hemde dizide bagirti, siddet var. KA 'da buram buram güzel ask görmek icin vede gülmek icin oraya gittik. Ora bile bozuldu. Onun icin sen nereye gidersen git, o kisiler arkandan gelecekler. Bizdede oldugu gibi. Bizde rahat birakilmiyoruz. Olsun, yorum yapmak istersem yazacagim. Ben pes etseydim, is yerinde ne tiplerle ugrasiyorum :) Tekrar ediyorum, sana birsey demek istersem, direk söylerim. Sana kizdigim günler oldu, simdi kizmiyorum. Kizacagim günler olacaktir elbet ;) Ama sana yapilani kiniyorum. Kizlar, su an o kadar komik bir reklam bakiyorumki ;) Sun Express, Istanbul cik aradan ;))) Aktarmali ucus olmasin diye reklam yapilmis. Istanbul cik aradan, biz daha Almanyaya gidecegiz ;))) Koptum gülmekten ;)))
05.09.2019-2020-2020 - 22:10
demiş ki;BÜCÜR CADI ayni seyler senin icinde gecerli,SENDE benim dostluklarima karisma,kime güzel insan diyebilecegime kime demiyecegime karisma. IDK Berran bana o diziye bakiyormusun diye sordu bende o sekilde cevap verdim. Ben hangi diziye bakiyorum hangisine bakmiyorum bu benim bilecegim is. Sadece 3 diziye bakiyorum derim belki de 13 diziye bakiyorumdur. KA bakmiyorum deyip yorum birakmama neden bu kadar bozuluyorsun? En önemlisi KA ben kimseye satasmadim,kimsenin yorumuyla dalga gecmedim öyleyse neden bir tek BENIM yorumuma kafayi taktin? Demek bir gün kendini aciklayacaksin,merakla bekliyecegim. Bücür cadinin arkasinda ya melinda ya selin ya da cok az bir ihtimal hala bana nefreti gecmemis steve var diyorum ben. Cünkü gercek anlamda bana karsi bu kadar yogun NEFRET duygusu tasiyacak ve yillarca uzatabilecek kapatisiye sahip insan ben bir tek bu ücünde görüyorum.Peki neden acik sözlü olamiyorsun? Kim oldugunu ve bana bu kininin nefretinin nedenini neden aciklamiyorsun ve benim her gittigim dizi yerine beni takip edip huzursuzluk cikariyorsun? Senin TEK derdin benimle,neden negatif enerji yayip tüm site sakinlerini de geriyorsun? Neden medenice bana ayisigi seninle yillar önce su sorunu yasadim diyemiyorsun? Sen kendi yazdiklarinla celiski icindesin. Hem bana insanlara karsi saygili ol yazdiklariyla dalga gecme diyorsun,insanlarin dostluklarina karisma diyorsun sonrada GELIP bana KA dizisinde bana saygisizca davraniyorsun,benim yazdigim kisa dizi yorumumla dalga geciyorsun,benim bir yorumcu arkadasima güzel insan dememe bozuluyorsun,yani benim dostluklarima karisiyorsun. Bücür BU NE PERHIZ BU NE LAHANA TURSUSU DERLER ADAMA. Berran ve SEZZY cevaplariniz icin tesekkürler. Kafamda olaylar cevaplarinizla iyice netlesti artik. Artik adim gibi eminim iki kisinin OYUNU bu.
05.09.2019-2020-2020 - 21:55
demiş ki;AYIŞIĞI istediğin yerde istediğin şeyi konuşma hakkına sahipsin. sıkıntı yok. ama ben sana dün cevap verdim sessiz kalmadım, okumadın mı acaba?
05.09.2019-2020-2020 - 21:45
demiş ki;Ayisiginin bana olan ithamlarina bir defalik cevabim. Ikincisi olmiyacaktir. madem benim sana bir yanlisim oldugunu düsünüyorsun neden bunu kendi nikinle ve benim yazdigim sayfada dogrudan bana yazmiyorsun da burada sikayet olarak yaziyorsun? Ben senin yorumlarina yorum yaptim ve bu yorumlarim asla senin kavgali oldugun insanlarin yorumlarina yaptigin gibi sahsina degil dizi yorumunaydi. Eger bir yorumu sahsina saldiri olarak görüyorsan bunu belirtip benden hemen hesap sorabilirsin. Sana KA yi seyretmeden yorum yazdigin konusunda iftira atmadim, sadece senin IDK da yazdiklarini tekrarladim. IDKnin 7. Bölümünden senin bu yazini aktariyorum = BERRAN izlemiyorum tabii ki-:)) Test yapiyorum bazen ben bu diziye bayiliyorummmm diye yazip tek cümlelik dizi yorumu cümleler ne kadar cok likes aliyor diye-:)) Anacim ben bu dizinin hastasiyim,ömere e bayiliyorum diyen tek cümlelik yorumlar begeni konusunda tavan yapiyor. Ben demistim sadece TKY ve yaz in öyküsüne bakiyorum yaz dizisi olarak. Diger yorumlari esten,dosttan tüyo aliyorum ve fragmanlarla idare ediyorum. Amac dizikolik yorumdaslarima ayak uydurmak-:)) KA taki en son yorumunda bayagi manidardi hani senin m ile ortak olup olmadigin yorumun-:)) 27.08.2019-2020-2020 - 10:20.=. Bu yorumunu kimse okumadi sadin herhalde ama bak ben okudum. Ister inan ister inanma ben senin o günahini aldigin ve kendi ifadesine göre iki senedir kendini takip ettigin kisi degilim veya ima ettigin diger kisiler degilim. Ben seni cok daha uzun zamandir taniyorum. Birgün sana kim oldugumu aciklayacagim cok sasiracaksin. YÖ dizisini hic seyretmedim ve onun sayfasina hic girmedim. Senin bir sayfada muhabbet edip öbür sayfada bu insani cekistirmeni yanlis buluyorum. Sana elestiri yapildigi zaman o elestiriye kafa yoracagina, hemen o nikle yazan benim düsmanim deyip konuyu saptirmanida yanlis buluyorum. Bu kadar tepki almani hep cevrendekilerin kötü olmasina baglaman yanlis. Fransizlarin güzel ve egitici sözü var =eger bir kisi seni hatali buluyorsa, hata onda olabilir. Ikinci bir kiside ayni seyi söylüyorsa bir durup düsünmen lazim, hata bende olabilir mi acaba diye. Ama ücüncü kiside seni ayni seyle sucluyorsa, bilki sen hatalisin ve hatani düzeltmen lazim=. Dogrunun ne oldugunu sana devamli satastigin kisiler birden fazla defa söyledi. Burada, sana hic bu konuda birsey söylenmemis gibi yakinman yanlis. Sen insanlara karsi dürüst ve saygili ol, onlarin dostluklarina ve yazdiklarina karisma, onlarla alay etme göreceksin ki onlarda sana karsi öyle olacaklardir. Sana bu konuda bir daha cevap yazmayacagim, bu son. Saygilar.
05.09.2019-2020-2020 - 21:13
demiş ki;AYISIGI tavsiyen icin tesekkürler:-) Ancak olaylarin bu boyutlarda oldugunun bilmiyordum. Ayrica sen kendinde söylemistin IDK da!!! Benimkisi sedece bir tahmindi. Zira bir Sitede M. döndü diye yazmislardi. Ayrica bizim iliskimiz 3 sene önce kesilmisti. Yani küsmüstük.bir ara yine bakmistikya INTERNETTE yorumlarimiz direkt arama motoruna verildiginde googlede seceneklerle veriliyor. Hatta biriniz sen galiba GIZEMIN hikayesini görmüstünüz. baende isimleri vererek yorumlarimizza baktim. O zaman gördüm. M.nin yorumunu. Gizli bir sey degilki zaten bu sitede daha önceden cikmis dizi yorumlarindan derlenmis oda hepsinden degil sadece bir parca. GIZEM i ben,KA daki yorumunda biraz gariplik sezmistim.ONun tarzi degildi. Ayrica kac defa seslendim cvp vermedi. YÖ de yorum sayfasinda yazdim am ne senin nede onun yorumlarini göremedim.Nede kendiminkini tekrar bulabildim.Ferit denilen kisiyi bende okudum.Sözün bittigi yer!!!!! Cözüm sadece cvp vermeden YORUM yapmak !!! Laf atanlari tesbit edip sikayet et. M. YÖ izlediginiz yerdemi yazip sana laf atti?? Kafam kristi.Hadi takma kafana fazla...Bir müddet uzaktan izle!!Sevgiyle kal.Iyi aksamlar:-)
05.09.2019-2020-2020 - 21:08
demiş ki;Tesekkürler SEZZY hem cevabin icin hemde sabirla okudugun icin. Benim kafamda ki kaosu anlayabilmene de sevindim. Benim sordugum sorulara cevap veren herkesin cevabina inaniyorum ve inanmak istiyorum. Yani sorum karsisinda sessiz kalmak yerine bir evet ya da bir hayir i tercih ederim.
05.09.2019-2020-2020 - 19:24
demiş ki;Sevgili Ayisigi, uzun, upuzun yorumunu sabirla, dikkatlice okudum ve inan cok uzuldum. Icinde bulundugun ruh halini anlayabiliyorum, inan ben de bu sahte niklerin arkasina saklanan kim veya kimlerse biktim. Ama bu onun/onlar icin bir oyun haline gelmis, vazgecmeyecek, cunku butun enerjisini de eglencesini de bundan aliyor. Seninle uzun zaman once tartismamiz oldu bitti, artik seninle ne benim ne de arkadaslarimin hicbir problemimiz yok, aksine acik acik durustce hayalarini kabul ettigin ve supurgesiz benim dedigin icin de seni takdir ettik, her ne kadar birileri senin onceleri neler yaptigini unutup simdi canciger oldugumuzu ve onu gunah kecisi yaptigimizi soylese de seninle herhangi bir problemimiz yok.Bunu hem kendi adima hem deMSFIGO,annecim ve Semireci.m adina da soyleyebilirim.Cunku hepimiz de sanal disinda cok guzel baglarla birbirimizle her konuda konusup, dertlesiyor, sirasi geldikce birbirimizi teselli ediyoruz.demem o ki M Nikini kullanarak aklini karistiran kisibiz degiliz.
05.09.2019-2020-2020 - 18:55
demiş ki;Tesekkürler SEMIRE aciklamalarin icin. Tamam kafamdan bir kusku gitti. Allah sana sabir ve dayanma gücü versin. BERRAN sanada tavsiyem adminlere yorumum nerede diye cikismadan önce paramparca tanitima git eger orada 27 yorum gösteriyorsa ve sayfada 25 yorum gösteriyorsa mutlaka yorumun yoldadir ve adminler henüz gözden gecirmeye vakitleri olmamistir.
05.09.2019-2020-2020 - 18:50
demiş ki;Yok BERRAN gamzelimin dizisi bitiyor diye üzülmüyorum,birisi biter yenisi baslar. Hatta seviniyorum bile. Simdi Gül ün dünyasinda ki kaostan bahsedicegim,tabii bana bu kaosu yasatanda bu kaosu aktaran da zilleri takip sevinc naralarini atabilme risklerini de varsayiyorum. Ben ve gizem yaz in öyküsünü bir sitede uzun uzun kac haftadir yorumladik. Her yazdigimin arkasindayim da. Yani kivirip ahh ben öyle yazmadim da demem. Gizem le gerek bu dizide olsun gerek yaz in öyküsünde olsun herzaman saygi cercevesi icinde dizileri yorumladik. Mesela yaz in öyküsünde Yaz hakkinda o farkli düsünebildi sirasi geldiginde ben farkli,bu hic sorun olmadi aramizda. Bazende ddizi ye bu gelen farkli niklerin kim olabilecegi konusunda da kafa patlattik. Zaten burada da defalarca oda bende belirttik kim olabilir diye. Ikimizde bu bücür cadi nikiyle gelip ortaligi geren kisiye kizdik durduk bazende. Sonra birkac gün önce melinda nikli biri geldi oraya. Tabii ki bu senin benim tanidigimiz melinda degildi. Gelen beni gizemi burada taniyan biriydi. Basladi yazmaya ve kendi iddialarini siralamaya,yazdi yazdi durdu. Tabii bende bu iddialarini cürütmeye basladim,yazdiklarinin mantiksizligindan bahsettim. Yazdiklari "benim gercekleri görmedigim. Bücür cadi kiligina girenin ILK gizem oldugunu,sonra ki zamanlarda lal inda bücür olarak yazdigini,gizemin bana dost gibi davranip arkamdan vurdugunu ve ben bunu ögrendigimde cok üzülecegimi ifade etti".Tabii ben bunlara inanmadim ama suya kacan kücük bir sinek misali migdem hic bulanmadi desem yalan atmis olurum. Beni en cok üzen melinda nikini kullanip yazan kisinin benim hala burada yorumlastigim yorumdaslarimdan birinizin olabilme kuskusunu icime ekmesi oldu. Iste bu beni daha cok üzüyor... Sizlere melindanin mantigi ve iddiasina sunuyorum. Gizem benimle paramparca da ve yaz in öyküsü dizisinde gayet medenice yorumlasiyor,sakalasiyor,hatta bana bir sanal dosttan aldigim en güzel iltifati sunuyor "benim digerlerinize benzemedigimi ve beni sevdigini". Zaman geliyor kah ben kah gizem bu sahte niklerin yaptiklarina kiziyoruz ve lal dan da gayet dogal bir sekilde hoslanmiyoruzda ( zaten lal da bizi sevmez yani karsilikli bu duygular) Birden bire gizeme birseyler oluyor, sanki icine bir seytan giriyor ve dr jekyl mr hyde misali bücür cadi oluyor. KA ta onca dizi yorumu varken benimkilere kafayi takiyor,benim yazdigim o kisa dizi yorumlarini en ufak ayrintisina kadar cürütüyor. Cizmeyi iyice asarak bana iftira da atiyor üstelik, benim bakmadigim dizinin tüyolarini esten dosttan aldigim yok gazete köse yazarlarindan arakladigim iftirasi.Sonra melindaya göre lal da bücür cadi oluyor bu birbirlerinden hic hoslanmayan iki yorumcu el birligiyle beni KA yerden yere vuruyorlar. Ohh ne ala. Sonra gizem yine eski haline dönüyor ve hicbirsey olmamis gibi yine benimle abla kardes gibi seviyeli bir sekilde yorumlasmaya devam ediyor. MANTIK varmi? MANTIK bunun neresinde? Gizem böyle yaparsa gizem normal biri mi? Gizem benimle dost gibi yorumlasip bunca zaman icinde ayni anda da bücür cadi nikiyle de kinini,nefretini bana kusuyorsa? Ben gizem e ne yaptim ki? Nedir bu benim kisiligime bunca hakaret,nedir bu bana beslenen kin nefret? Gizemin zaten selamlastigi iki kisiden biriyim,sen Berran da digeri. Bir gelip giden sevgili Melisi ve cokkk ender gelen sevgili steve yi saymazsak. Hal böyleyken neden gizem böyle birsey yapsin? Ben melindanin amacini biliyorum,amac lal i temize cikarmak,amac gizemle aramiza nifak tohumu ekmek,amac Gül belasinin tek selamlastigi yorumcunun kalmamasi icin savas vermek. Bazen düsünüyorum alip basimi gideyim alin ddizinizi tepe tepe kullanin diyeyim. Ama sonrada biliyorum ki ben gitsem bile ben yazmasam bile mutlaka ama mutlaka catlak sesler,hani detone denilen sesler cikacaktir,cünkü nette dolanan o kadar cok mutsuz,hasta ruhlar var ki..... Yine cok iyi biliyorum ki en ufak bir catlak seste yine kulaklarimi cinlatacaksiniz,yine iftiraya kurban olacagim. YORULDUM cok yoruldum,bu kadar nefret edilmekten,bu kadar sevilmemekten,bu kadar alevere dolavereden,bunca zamandir taniyip etmedigim niklerden darbe üstüne darbe yemekten,her yorum biraktigim dizi altinda mutlaka ama mutlaka bana tirnaklarini cikaran birinin gelmesinden (en son TKY da basima geldi,genelde sadece ben diziyi yorumlarim kimseye satasmadan ama dizi yorumlama sevdami oradada elimden aldilar feritler ayseler sagolsunlar),yoruldum hic kimseye güvenememekten. Bakin lal yillardan beri benden hoslanmadigini beyan etti,bana taktigi bilmem ne otundan,bilmem ne kaktüsüne kadar lakaplar takti,tabi hersey karsilikliydi,bende ona lakaplar taktim,bende onu sevemedim birtürlü. Dogal olarak bana vurmaya gelen her degisik nikin lal olmasindan kuskulandim. Cünkü uslüp genelde lal tarziydi. Lal in böyle cesitli niklere girip gelip gelip bana laf sokusturmasina da esasinda pek sasirmiyordum. Hatta bücür olarak gelip bana sevgili sezzy ye güzel insan dememe bozulmasinida anlayisla karsiliyordum. Sonucta tayfam dedigi sezzy nin uzun zamandan beri benle selamini kesip sonra yeni bir sayfa acip tekrardan sezzynin benle selamlasmasina benim de sezzy ye güzel insan dememe bozulmasina hic sasirmadimdi.Hatta bücür olarak bana ayar vermesini bak sezzy ye ilk güzel insan lafini lalem demisti hatirlatmasinada sasirmadim. Hey allahim güzel insan lafi sanki lalemin tapulu mali! Sonra birden bire melinda nikli biri karsima cikiyor olaylar göründügü gibi degil senin asil düsmanin gizem,bücür olarak sana saldiran gizem diyen biri cikageliyor. Bana bir AKIL verin ben ne yapayim? Ben cok yoruldum inanin.... Kusura bakma Gizem olaylari buraya tasidim ama ben tasimasam mutlak baska biri cok dadegisik bir sekilde tasiyacakti... NOT: LALEM bak hayatinda güzel seyler oluyor,kizinla ilgili,allah banada nasip etsin kizimi gelin olarak görebilmeyi. Sana hic kizmiyacagim,hic sorgulamiyacagim,bücür cadi nikini kullandin mi? Eger sen kullanmissan senin disinda da kullanan varmiydi? Senin acik sözlülügüne güveniyorum ve kafamda bu bücür konusunda NOKTA koymak istiyorum. Biliyorum bu soruyu daha önce bir yorumcu sordu bozuldun ve bir acik kapi biraktin. Ama belki icinde ki insanlik ölmemistir ve bana yardimci olursun,acik sözlü olursun korkusuzca. Gizem acik sözlü olamadi,ona asla bücür senmisin diye bir soru sormadim ama yalcin kont,lalem teyze nikleri senmisin diye sordum malesef cevap alamadim,susma hakkini kullandi. Ya bu sanal alemde kendim gibi dobra,yalan sevmeyen,acik sözlü,icindekileri yüreklice söyleyebilen bir kul yok mu? Benide anlamaya calisin esasinda ben yazmayi seven birisiyim,dizileri yorumlamakta hobilerimden biri oldu. Ama hangi diziye el atsam elimde kaldi,onca dizi yorumlari varken hep BENIMKILER birilerinin gözüne BATTI. En son örneklerinden biri artik paramparca da isler öyle bir hal aldi ki ADMINLER yorum yapma yerini kapadilar. Sonra cok sevdigim anne,sezzy ve msfigo ve semirecik KA bulunuyor diye ve ayisigina alerjisi olanlar oldugundan kendime yakisan bir nik aldim ve kisa dizi yorumlari biraktim. Hepiniz biliyorsunuz allah icin süpürgesiz olarak kimsenin dizi yorumuyla dalga gecmedim,kimseye laf sokusturmadim. Ama bu sefer orada da rahat birakilmadim iste bu bücür cadi cikageldi. Hatta ilk geldiginde semirecik sandim onu ve seni sevdim ben bücür dedim,ahhh mankafa ahhh. Yine farkindaysaniz onca yorumcunun KA ta onca yorumu varken bücür cadi bir TEK benim yorumuma kafayi takti,birtek benim yorumumla bazen dalga gecti bazen baska suclamalarla geldi. Yani amac orada yazmami engellemekti,tipki paramparca da oldugu gibi. Sonra TKY yazmaya basladim,inanin bazen tek basima yorum biraktim ama hic gocunmadim,cünkü ben diziyi yorumlamayi seviyordum,mutlaka okuyan sessiz bir kitle vardir diye düsündüm. Ama orada da ferit cikageldi ayse cikageldi. Millet neden yazmiyor anlamiyormusun sen buradasin diye beni suclamaya basladilar. Yani orada da yazma sevkimin icine ettiler. Diger sitede Yaz in öyküsünü kimseye satasmadan gizemle yorumlamaya basladik,dizi hakkinda yazdikca yazdik. Ama orada da melinda nikli biri cikageldi ve o diziye yorum birakma sevkimi elimden aldi.Herhalde en azindan bir BES yildir buradayim,dizi yorumu yazmamam icin bana acilan bunca savas neden,bu kin,bu nefret bana karsi neden? BANA BIR AKIL VERIN BEN NE YAPAYIM? Alip basimi gideyim mi? Yoksa hicbirsey olmamis gibi kalayim ve kaldigimiz yerden devam mi edeyim? Ama kalirsam bana olan bu savas bitmiyecek ki. Kalirsam devamli devamli bana satasanlar olacak ve buda sizlerin huzurunu kaciracak. Yani sirf birilerinin bana karsi kini ve öfkesi yüzünden sizinde huzurunuz bozulacak. Biliyormusunuz esasinda ben KA süpürgesiz olarak en basta kendime ve sonra adminlere ve en sonda sevdigim yorumdaslarima göstermek istedim bakin ben kimseyle dalga gecmeden yorum birakabiliyorum,bakin ben huzursuzluk cikarmiyorum,bakin ben laf sokusturmadan da yorum birakabiliyorum ve bakin ben ona buna satasmiyorum. Ispat ettimde,orada bana satasan,negatif enerji yayan bücür cadi oldu ben degil. En azindan o bakimdan alnim ak en azindan o bakimdan huzurluyum.... Ben yeri geldi steve den,melis ten özür diledim. Simdide tüm kirdigim kisilerden ÖZÜR DILERIM. Ama kendimi bunca ifade etme cabamdan anlamissinizdir ki YORULDUM....artik
05.09.2019-2020-2020 - 17:17
demiş ki;Bir daha bu sayfaya hiç ama hiç girmek istemezdim, ama malesef mecbur kaldım. Ayişığı! Birileri bir yerde tıpki benim tarzimla bir şeyler yazmış, o kişinin amacı o yazılanların benim yazdığıma seni inandırmak, anladığım kadariyla sen de inanmışsın. Benim için kutsal olan her şey üzerine yemin ediyorum. O kişi kesinlikle ben değilim. Ben çok kötü durumdayım. Ne dizi izleyecek, ne de yorum yapacak halde değilim. Bir tek KA 12. bölüme sadece bir yorum b;raktım, bölümü bile doğru dürüst izlemedim. Ama benim ismimin kullanılmaya çalışılması beni üzüyor. Bu nedenle yazmak istedim. Ben sana hiç bir zaman saygısızlık etmedim, tam tersi seni sevdim. Çünki ablam da aslan burcundandı ve biz çok iyi anlaşıyorduk. Saygılar efendim
05.09.2019-2020-2020 - 17:00
demiş ki;Selam LaLemcan, sabah ilk isim sana cvp verip sevincini paylasmkti. Görüldügü gibi cikmamis:-(( Neden cikmadigini hala anlamis degilim. Neyse geleleim konumuza ; LaLemcan gercekten memnun oldum ve paylastigin icin tesekkürler. 3ayri tarz ve degisik traditionlarl olmasi ayri bir güzel.Hatta SUPER:-))) Bak Tanri sanada nasip etti hemde Bir degil 3 Dügün birden olacak. Buenos airestek Tiyatro Festivaline denk getirilmesi cok güzel bir fikir.HAYIRLISI...Yoldas(Köroglun) cok keyiflidir su siralarda dimi?? Bendende cok sevgi ve selamlarimi ilet;-)) Darisi diger Annelere-Babalara nasip etsin. Bu tatli telase üzüntünü ve hasretini hafifletmise benziyor. Haaa.. simdi hatirladim.SELIN'cime ima etmistin."sana cok güzel haberim var diye!!!" dimi??:-)) Tekrar cok sevindigimi yineler ve tatli telaseniz icin kolay gelsin diyorum .Dizilere gelince .GK Kis sezonunda oynayack IDK da öyle ama YÖ final yapacak:-(( + eski Diziler!!Selin icin Ekabir VUSLAT degil.Dönsü MUHTESEM olacak ! öptüm coook *_*
05.09.2019-2020-2020 - 15:42
demiş ki;ADMIN Kardesler, Arkdasimiz LaLem'e verdigi son haberle ilgili cvp YORUM sevincini paylstim + bir HIKAYE gönderdim cok erken saatlerde siyasi veya hakret icerikli ASLA! degildi:-((( Lütfen yanitlarmisiniz neden cikmadi veya basilmadi??? Bir daha gözden gecirin Lütfen!! Ayrica Gizeme yazdigimda beraberdi. Yani kaybetmis olamazssiniz....
05.09.2019-2020-2020 - 15:14
demiş ki;Gizem merhaba, ne haber? Tel nosunu temin ettim .Ayrica yakinda yine bir SERGILERI ve aktionlari var MÜLTECI AILELER icin KERMES düzenlediler esya,oyuncak,giyecek vesaire toplanacak arti Ressam esi bazi Tablolarini arttirmayla satacak gelir yine mültecilere verilecek.. YAZ ÖYKSNÜ kaldiriyorlar AYISIGI gamzelisi icin cok üzülür:-(((Hosca kal sevgiyle kal:-)
05.09.2019-2020-2020 - 10:19
demiş ki;Selaaaaam..., LaLemcan Kizinla ilgili "güzel" gelismeyi paylastigin icin tesekkürler ve cok sevindim. Biraz daha zorlasalar 40 gün 40 gece Dügünleri gibi olacak:-)) Ancak Arjantindeki Buenos Airesteki Tiytro festivline denk gelmesi cooook güzel. Ama Fransiz Provence dügünlerinide Türkle evlemis olan Fransiz arkadastan biliyorum.Bu tatli telase hüznnü biraz olsun hafifletmistir dimi? Zaten satirlarindanda seziliyor.Darisi diger Anne Babalara da nasip etsin. Sende cok istiyordun ..bak Tanri senin arzunu yerine getiriyor:-) Bu arada YOLDAS ta cok keyiflidir degilmi? Benden de selam ve sevgiler:-) Bu kadar farklilik torunlarin mutlaka MEGA MELEZ GÜZELI OLURLAR !!!!!Benim o bahsettigim arkadasinda Annesi Fransiz, Babasi Alman,Kendisi Fransiz, Kocasi TÜRK!!! Bir trihte Düsseldorf Türk Konsolosluguna götürmüstüm Türk Pass'i almak icin.Ordaki Memurun akli karismisti tekrr tekrar tek-tek sormustu:-))Ama simdi daha fazla bu tip izdivaclar. HAYIRLISI.Ben CHP ile VATAN'i kasdetmistimÖpüyorum cook
05.09.2019-2020-2020 - 10:06
demiş ki;Sur Dibinde Kıvırcık,Kuş Dilinde Pıtırcık,Yaz Gününde Bürümcüktür Yaşam Kaynak bilinmiyor Dün yine dilimde şarkılarla çıktım evden. Hava kapalıymış, soğukmuş ne gam. içimde lunapark, karınca yuvasına basmamaya özen göstererek geçtim toprak yoldan. şarkımın makamı değişti, az daha göbek atacaktım. Derin derin çektim içime kışın kokusunu, şöyle bir gerindim. Bir parka girdim sonra, mutlu mutlu yürüdüm gülümseyerek. ilerde, bir bankın üstünde kendimi gördüm. Oturmuş düşünceli düşünceli sigara içiyordum. Yanıma yaklaştım. - Oturabilir miyim? dedim. Bana hiç bakmadan başını salladı. - Ne düşünüyorsun? diye sordum. - Karışık, sen anlamazsın, dedi önüne bakarak. Son bir nefes çekip, "Çok karışık..." diye dumanları savurdu ağzından... - Her zaman bir çözüm yolu vardır, dedim. - Ukalâ, dedi. Hayatım boyunca hiç derin düşündün mü sen? Hiç korktun mu? Tasalandın mı? Riskleri hesap edip planlar kurdun mu? Senin için hava hoş. Dilinde şarkılar, deli başında bahar,vur patlasın çal oynasın. Nasıl böyle iyimser olabiliyorsun?" - İşim bu, dedim. İlk kez dönüp baktı yüzüme, gözlerimin ta içine. Ne mutlu, gözlerimi kaçırmadım kendimden. - Yaşam nedir sence? dedi. - Şu andır işte, dedim. Yani nasıl diyeyim, sur dibinde kıvırcık, kuş dilinde pütürcük, yaz gününde bürümcük. Evet evet tam olarak budur yaşam. - Bu kadar basit öyle mi? dedi. - Öyle, dedim. - Peki benim de senin gibi olmamı ister misin? diye sordu. - Sakın haa! diye bağırmışım. Sen benim gibi olursan, nerede durmamız gerektiğini kim söyleyecek bize, kim riskleri hesap edip plan kuracak? Kim korkacak, kim kızacak, kim derin düşünecek ve kim ağlayacak insan gibi? Senin de işin bu... - Demek ömür boyu ben böyle kalacağım, sense gülüp eğleneceksin,dedi. - Üzülme, dedim. Ben hep yanında olacağım. Sen kederlendiğinde sırtına vurup, "hadii boş ver, sur dibinde kıvırcık, kuş dilinde pütürcük, yaz gününde bürümcüktür yaşamak." diyeceğim. En çaresiz anında omzunda omzumu bulacaksın. Ve sen, sen sevgili ben, ben hiçbir şeyden habersiz lay lay lom düşerken hatalara, uçurumların kenarında kaygısızca seksek oynarken, yetişip tutacaksın kolumdan. O ilk kez tebessüm etti ve ilk kez gözlerim doldu benim. Sarıldım boynuma. - İyi ki varsın, dedi. Ellerimle ellerimi tuttu sıkıca. - İyi ki varsın, dedim. Ve işte böylece barıştım kendimle. Kalkıp hoplaya zıplaya yoluma gitmeden önce yüzüne baktım, gözlerinin ta içine. Ne mutlu gözlerimi kaçırmadım kendimden.
05.09.2019-2020-2020 - 09:29
demiş ki;Bir yanim iyi olur diyor ama diger bir yanim dilaranin eski manitasini almamasini söylūyor-:))
04.09.2019-2020-2020 - 23:50
demiş ki;AYIŞIĞI barış falay bence de çok karizmatik. gülsereni görüp ona aşık olursa hiç şaşırmayacağım.
04.09.2019-2020-2020 - 21:56
demiş ki;GIZEM asil simdi kadro tamamlamdi-:)) MSFIGO ben Baris Falay i ilk Aliye dizisinde seyretmistim,orada kötü roldeydi galiba. Ama yinede cok,sempatik ve karizma bulmustum. Erkan Petekkaya 15 saattir bogazin sularinda cekim yapmis,dublörsüz aferin ona. Herkese selamlar. Nil ne olur yeni sezonda da yaz ve hosgeldin paramparca sever ailemize,ben zevkle okurum Gülsereni yerden yere vurdugun yorumlari-:)
04.09.2019-2020-2020 - 19:33
demiş ki;Selam berran dost, kızım konusunda sakinleştim de selin konusunda meraktayım. İnşallah dediğin gibidir, yani hasta falan degildir veya yazmaktan vazgeçmemiştir. Gerçi yazmayı bırakırsa bana kontağımızı sürdürmek için adres vereceği sözü var, onu tutacağından eminim. Kızım olduğu yerde çok mutlu ve hayvan güdücüsü ;)) denilen sevgilisiyle evlenme kararı aldılar, hemde düğünlü dernekli (allah bana bu günleride gösterdı) . Tiyatrodaki arkadaşları düğünlerini ekim ayında buenos aires te her sene yapılan tiyatro festivali sırasında „reale strassen theater“ olarak yapmalarını teklıf etmişler. Böylece değişik bir projeyle festivale renk verelim demişler. Bizimkilerde tabii kabul etmişler. Şimdi harıl harıl hazırlanıyorlar. Düğün üç gün sürecek. Birinci gün (25 ekim) fransa- provence usulü (damadın babası fransız) ; ikinci gün (26 ekim ) alman alpenland usulü (damadın annesi alman) ve üçüncü gün (27 ekim) türk usulü düğünle evliliklerini kutlayacaklar. Benim diğer kızla oğlum temmuz ortası okul tatili başlar başlamaz oraya gittiler geçen hafta döndüler (okul başladığı için) , tekrar hep beraber düğün için berlinde sonbahar okul tatili başlar başlamaz ( yani 19 ekimde) gideceğiz, tatil sonu 28 ekimde döneceğiz . Çok heyecanlı ve mutluyum, darısı diğer anne babaların başına. İttifak konusuna gelince: milliyetçiliği ayaklar altına alıyorum diyen tayyip bey e „ayağını kırarlar senin, ayağını „ diyen mhp li türkes le rakip partideyken „harun gibi geldiler, karun gibi oldular“ diye akp iktidarını eleştiren Numan kurtulmus un başbakan yardımcısı olduğu ilkesiz bir ittıfaka söylenecek söz bulamıyoruz. Tek temennimiz 1 kasım da secimlerin gerçekleşebilmesi ve halkın gözünü açmış olup bu sefer dogru adamları seçmesi. Benden ve yoldas tan sana sevgi dolu selamlar
04.09.2019-2020-2020 - 16:32
demiş ki;sevgili ADMİNLER, 27 bölüme kadar hem bölüm, hem HD sayfası vardı. uzun süredir bu uygulamayı kaldırdınız. eskisi gibi hem bölüm, hem HD sayfası koymanız mümkün değil mi acaba?
04.09.2019-2020-2020 - 15:09
demiş ki;Selam, LaLemcan seni nasil teselli etmeliki?? Uzun zaman hemSELIN'siz hemde Mädelinden uzak :-((( Onunla ilgili son gelismeleri yazarsan sevinirim. Selin'cim belki oglunun belki yeni mekanina gitmistir. Herneyse mutluysa bizde mutlu oluruz. Galiba izni bitmek üzredir.Daha fazla özletmesin.LaLemcan bensana su yeni ittifak hakkinda sen ve YOLDAS ne düsnüyorsunuz??Ayrica onada coook selamlar. ?? merak ediyorum.Fikrini yazarsan sevinirim.Sevgilerimle coook öpüldün*_*
04.09.2019-2020-2020 - 09:54
demiş ki;Ayisigi, Ezel gelmis gecmis en iyi dizilerden birisi. Belki huyun bu sefer degisik davranir ;) Ordada saksiyi calistirmak zorunda kaliyordu seyirciler ;) Kenan Imirzalioglu orda bayagi cekici bir roldeydi. Cansu Dere bile (pek begendigim sanatci degil) o dizide celiskili karakteri güzel oynuyordu. Baris Falay degisik rolleri oynayacak kapazitede. Ayni Erkan Petekkaya gibi. Yani Cihana cok güzel bir rakip geliyor. Günesin kizlari, Paramparca ve Kirgin Cicekler ayni günde oynuyacak. Sezzycim, Lalem, merhaba, hmm Selin uzun zamandan beri yok burda.
03.09.2019-2020-2020 - 23:28
demiş ki;Arkadaslar. Hazir hepiniz toplanmisken bir sey soylemek istiyorum. Ben gercekten Selin icin endiselenmeye basladim. Onceleri okumsuz dusunmek istemiyordum ama daha once de yazdik onu ozledigimiz. Hic bu kadar uzun zaman sessiz kalmaz mutlaka mesgul bile olsa girer iki satir yazardi. Insallah beni yaniltir ve en kisa zamanda aramiza gelir. Selin.cim nerdeysen lutfen bizi daha dazla merakta hirakma ve iki satir da olsa yaz lutfen. Sevgiler.
03.09.2019-2020-2020 - 18:14
demiş ki;Herkese merhaba. Yorumlar başlamış bile. Bende birşeyler yazayım bari! Selin cim haklı cıktı, harun onun tahmın ettiği gibi dilara ya aşıkmış ve herhangı bir şekilde onu cihan a kaptırmış ve düşmanlığı o yüzdenmiş. Bakalım candan hakkındakı tahmini de (o da cihana aşıkmış ve cihanı dilara ya kaptırmış) dogru çıkacak mı? (Selin cim, seni çok özledim lütfen gel artık…!!!!) Barış falay harun olarak her bakımdan iyi seçim. Gördüğüm kadarıyla gülseren yakasında pek birşey değişmiyor. Kezban saçları ve arabesk düşünceleri aynı. Ama artık ona buna bakarken alt dudağını sarkıtmıyor ;)) Dilara yine paranoyak takılmaya devam ediyor. Bakalım bu bölümde dilara karakterini yerin dibine batırmaya muaffak olacaklar mı ve bunun için ne yapacaklar. Kızlar hala kavga halinde. Keriman- özkan yakasında neler olacak acaba? NeYse herkese ıyı geceler.
03.09.2019-2020-2020 - 01:29
demiş ki;Buldum MSFIGO,adam o haldeyken bile karizmayi elden birakmamis. Ben Ezele bakmadigim icin pismanim,ama ben asla sonradan hicbir diziye bakamam,huyum kurusun. Yalniz o sahnede bile Kerpeten Ali kötü bir roldeydi sanirsam,benim gözüme Baris Falay in o yufka yürekli,sevecen medcezir deki babacan hali aklima gelidi.Galiba ben Harunun kötülügüne cok zor alisacagim-:))
02.09.2019-2020-2020 - 23:56
demiş ki;Baris Falayi ilk kez Ezelde görmüstüm, Ayisigi. Bir sahne var ona bak. Orda Ramiz dayi onu güzel havuzu sokup cikartiyor. Barista: "Sampuan getir dayi" ;)))) Orda kötü oldugu halde, sonradan iyi tarafa geciyor, bile cok sempatikti. Tabii Harun olarak nasil bilemem. Ama bayagi havali havali iniyor ucaktan ;))
02.09.2019-2020-2020 - 22:41
demiş ki;Ben Dilara olsaydim böyle bir manitanin yerine Cihani almazdim ;)))
01.09.2019-2020-2020 - 00:35
demiş ki;Tesekkür AYISIGI:-) unutkanlik iste..Ama belirttigin gibi cekismeli olacak:-)
31.08.2019-2020-2020 - 20:41
demiş ki;Olabilir MSFİGO, zaten dilaranin eski manitasiymis galiba-:) Mecdezire BarisFalay icin bakiyordum zaten. Cihan dan daha karizma Harun nam nam-:)
31.08.2019-2020-2020 - 19:43
demiş ki;Ya bu nurgul yesilcay ne kadar amele gorunuslu bir kadindir rolu iyi ornrk fedekar bir anne olmasina ragmen gicik oluyirum hafif mesrep gorunusune . Ote yandan dilara kotu cadi bir anne rolu ama oyuncunun durusu asil aselet akiyor rolune hayran olmamak elde degil;)
31.08.2019-2020-2020 - 19:19
demiş ki;Harunla Ozan birbirlerine acayip benziyolar. Ozan Harunun oglu olmasin? Demedi demeyin ;) Baris Falayin gelmesini cok sevindim. Adam burda karizma.
31.08.2019-2020-2020 - 16:34
demiş ki;BERRAN dizi zaten pazartesi günleriydi. Yeni sezon 14 eylülde bsliyacak. Günesin kizlari ve kirgin ciceklerde galiba pazartesi,bayagi cekismeli olacak-:))
31.08.2019-2020-2020 - 13:25
demiş ki;Evet admin katiliyorum sana. Evet admin katiliyorum sana vs vs. Fragmani seyrettim,bu Dilara karekteri yine benim sinirlerimi ziplaticak-:)) Bak sen Gülseren dilara nin evini,cocuklarini ve kocasini almak istiyormus. En cokta Harun karekterini merak ediyorum ve Cihan Harun varken yine öyle sevecen sevecen dolasacak mi?
31.08.2019-2020-2020 - 10:46
demiş ki;Herkese keyifli ve huzurlu izlemeler!!! Dizi PAZARTESI'yemi alimis??Sevgiler
31.08.2019-2020-2020 - 10:33
demiş ki;Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok. Kavga Yok.

Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 2019

Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 2019

Related news

  • Ödem atan salata tarifi
  • Kanuni Miras
  • ÖRGÜDE ROKOKO TEKNİĞİ İLE ÜÇGEN ŞAL TARİFİ
  • Pedalların Gücü Adına Çaycuma Belediyesinde Artık Herkes Bisiklete Biniyor
  • Farklı Tesettür Tunik Modelleri

  • Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 82

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle


    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 68

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 84

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 73

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 46

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 15

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 86

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 70

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 37

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 70

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 16

    Paramparça Yeni Sezon Fragmanı 14 Eylül 2019-2020-2020 izle 4